מדיה חברתית וקידום אורגני

מדיה חברתית וקידום אורגני

LinkedIn
Facebook

השפעת המדיה החברתית על קידום אורגני

כיצד למנף פלטפורמות חברתיות לשיפור נראות ותנועה

מדיה חברתית וקידום אתרים בצורה אורגנית הם שני אסטרטגיית שיווק דיגיטלית חשובות בחיזוק המותג. למרות שהם עשויים להיראות לא קשורים במבט ראשון, האמת היא שלמדיה חברתית יכולה להיות השפעה משמעותית על דירוג מנוע החיפוש של האתר שלך.אז מהו הקשר בין מדיה חברתית ל-SEO, וכיצד תוכל למנף פלטפורמות חברתיות כדי לשפר את הנראות שלך ולהביא יותר תנועה לאתר שלך.

הקשר בין מדיה חברתית לקידום אתרים

אחת הדרכים העיקריות שבהן מדיה חברתית משפיעה על SEO היא באמצעות קישורים נכנסים. קישורים נכנסים הם קישורים מאתרים אחרים שמפנים לאתר שלך. הם נחשבים להצבעת אמון באיכות האתר שלך, והם ממלאים תפקיד מפתח בקביעת הדירוג שלך במנועי החיפוש. כאשר פוסט במדיה חברתית משותף וכולל קישור לאתר האינטרנט שלך, הוא יוצר קישור נכנס, שיכול לעזור לשפר את הדירוג שלך במנועי החיפוש.למרות שקישורי אשר יוצאים מהרשתות החברתיות לרוב היו לא עוקבים (nofollow links), אבל עדיין קישורים אלו יכלים לחזק את האתר שלך בגלל שטוב לנו שלא כל הקישורים היו קישורי FOLLW, אנו נרצה לגוון בפרופיל הקישורים ודרך זאת דרך מצויינת, ובנוסף לכך נוכל ליצור עניין סביב המותג שלו ולהזרים תנועה לאתר.

דרך נוספת שמדיה חברתית משפיעה על SEO היא באמצעות מעורבות. מעורבות בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם יכולה לאותת למנועי החיפוש שהאתר שלך בעל ערך ורלוונטי. כשאנשים אוהבים, משתפים ומגיבים לפוסטים שלך במדיה החברתית, זה שולח איתות למנועי החיפוש שהתוכן שלך בעל ערך ורלוונטי, מה שיכול לעזור לשפר את הדירוג שלך במנועי החיפוש.

 פלטפורמות מדיה חברתית שיכולות להגביר את קידום האתר

פייסבוק

פייסבוק היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתיות הפופולריות ביותר בעולם, והיא יכולה להיות דרך מצוינת להגביר את ה-SEO שלך. על ידי יצירת דף פייסבוק עבור העסק שלך, תוכל להגביר את הנראות שלך, להביא יותר תנועה לאתר שלך ולשפר את הדירוג שלך במנועי החיפוש.

טוויטר

טוויטר היא פלטפורמת מדיה חברתית פופולרית נוספת שניתן למנף אותה כדי להגביר את SEO שלך. על ידי יצירת חשבון טוויטר לעסק שלך וציוץ קישורים לאתר שלך באופן קבוע, אתה יכול להגביר את הנראות שלך, להביא יותר תנועה לאתר שלך ולשפר את הדירוג שלך במנועי החיפוש.

אינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית מבוססת ויזואלית שניתן להשתמש בה כדי להציג את המוצרים או השירותים שלך. על ידי יצירת חשבון אינסטגרם עבור העסק שלך ופרסום קבוע של תמונות וסרטונים של המוצרים או השירותים שלך, אתה יכול להגביר את הנראות שלך, להביא יותר תנועה לאתר שלך ולשפר את הדירוג שלך במנועי החיפוש.

לינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמת מדיה חברתית מקצועית שניתן להשתמש בה כדי ליצור קשר עם עסקים אחרים ומנהיגים בתעשייה. על ידי יצירת חשבון LinkedIn עבור העסק שלך ושיתוף קבוע של תוכן הקשור לתעשייה, תוכל להגביר את הנראות שלך, להביא יותר תנועה לאתר שלך ולשפר את הדירוג שלך במנועי החיפוש.

יוטיוב

YouTube היא פלטפורמת מדיה חברתית מבוססת וידאו שניתן להשתמש בה כדי להציג את המוצרים או השירותים שלך. על ידי יצירת ערוץ YouTube עבור העסק שלך והעלאת סרטונים באופן קבוע, תוכל להגביר את הנראות שלך, להביא יותר תנועה לאתר שלך ולשפר את הדירוג שלך במנועי החיפוש.

כיצד למנף מדיה חברתית כדי להגביר את קידום האתר

שתף תוכן איכותי

הצעד הראשון במינוף המדיה החברתית כדי להגביר את SEO שלך הוא שיתוף תוכן איכותי. משמעות הדבר היא יצירת תוכן בעל ערך, אינפורמטיבי ומרתק שהעוקבים שלך ירצו לשתף. על ידי שיתוף תוכן איכותי, אתה יכול להגביר את המעורבות, מה שיכול לעזור לשפר את הדירוג שלך במנועי החיפוש.

להשתמש בהאשטאגים רלוונטיים

דרך נוספת למנף את המדיה החברתית כדי להגביר את ה-SEO שלך היא להשתמש בהאשטאגים רלוונטיים. Hashtags הם דרך לסווג ולארגן תוכן בפלטפורמות מדיה חברתית. על ידי שימוש בהאשטאגים רלוונטיים, אתה יכול להגביר את הנראות של התוכן שלך, מה שיכול לעזור להוביל יותר תנועה לאתר שלך.

צור קשר עם העוקבים שלך

מעורבות עם העוקבים שלך היא צעד חשוב במינוף המדיה החברתית כדי להגביר את רלוונטיות וחיזוק המותג והגעה לקהלים חדשים.

המדיות החברתיות וקידום אורגני הולכים מצויין יחד והן דרך מצויינת לחיזוק העסק, למרות שהקישורים לרוב היו קישורים חיצוניים  נוט פואולו (לא עוקבים) אך לטובת קידום האתר נרצה לשלב בין קישורי פואולו ולא נוט פואולו  לטובת כך שהקידום יהיה אורגני וטבעי ככול שנוכל.

מאמרים נוספים

קידום אורגני לעסקים קטנים

קידום אורגני לעסקים קטנים

האם קידום אורגני לעסקים קטנים שווה את הכסף כבעל עסק קטן, אתה יודע כמה חיוני יש לנו נוכחות חזקה באינטרנט. עם יותר

קידום אתרים במנועי חיפוש

קידום אתרים במנועי חיפוש השונים בעידן הדיגיטלי של היום, כל עסק צריך נוכחות מקוונת כדי להישאר רלוונטי ותחרותי אם אתה עושים את

בונה אתרים מומלץ

כיצד למצוא בונה אתרים מומלץ ומוכשר לעסק שלך כבעל עסק, האתר שלך הוא כלי חיוני לקידום המותג, המוצרים והשירותים שלך. עם זאת,

שיווק דיגיטלי לעסקים

כיצד לעשות שיווק דיגיטלי לעסקים בצורה  נכונה, וכיצד להעריך את מומחה השיווק הדיגיטלי שלך שיווק דיגיטלי הפך להיבט מכריע של הצלחה עסקית